Saturday, September 10, 2011

טיפול בפנויים - פנויות

קשה לך למצוא אהבה וכבר כמעט התיאשת?
מערכות היחסים שלך תמיד היו בעיתיות וכואבות ואת תוהה איך יוצאים מהלופ הזה?
היית רוצה זוגיות וילדים אבל קשר רציני ומחייב מרגיש לך חנוק, כמו בית כלא?
למרות שנפרדתם אתה לא מפסיק לחשוב על האקסית?

אם תמיד תהיתם איך זה שכל כך הרבה אנשים סביבכם (חלקם הרבה פחות מוצלחים מכם) יוצרים בקלות זוגיות או משפחה מאושרת ואילו אתם נשארים לבד - הגעתם למקום הנכון! בעזרת טיפול ריגשי מוצלח ניתן לחולל שינוי גדול בחיים ולהצליח ביצירת זוגיות בריאה, הדדית ומאושרת.

הטיפול מתאים לקשת רחבה של גילאים ושל בעיות. החל מאלה שלא צולחים אפילו
את הדייטים הראשונים, המשך באלה שכבר חוו מערכות יחסים רבות וכלה בגרושים ובגרושות המייחלים לזוגיות חדשה, כולם חשים שאינם מצליחים להגיע לזוגיות איכותית ומאושרת.

חשוב לדעת שאל תוך הזוגיות שאנו יוצרים אנו תמיד מביאים את תכונות האופי שלנו ואת "השפה הרגשית" שלמדנו בבית הורינו. באופן לא מודע, בית ההורים משפיע על דפוסי בחירת בני או בנות הזוג שלנו (אל מי אנו נמשכים), על דפוסי התקשורת ועל הדרך בה אנו תופסים קשר, אהבה וזוגיות. לעיתים, חלק מן הדפוסים והתפיסות שלנו עושים לנו "שרות רע" ומחבלים ביצירה ובשימור זוגיות מאושרת לטווח ארוך.
גם קשרים זוגיים קודמים או אהבות נכזבות, עשויים להותיר בנו טראומות, משקעים ואמונות מגבילות ביחס לעצמינו וביחס לזוגיות בכלל. כל אלה עלולים לפגוע בסיכויי ההצלחה של הקשרים הזוגיים הבאים שלנו.

טיפול מוצלח, מעבר להיותו חוויה בטוחה, מכילה, אמפטית ולא שיפוטית, אמור גם לאפשר לכם הבנה עמוקה יותר של עצמכם, של דפוסי המשיכה ודפוסי התקשורת שלכם.
במהלך הטיפול תבינו מדוע אתם מתקשים ליצור זוגיות או לחלופין מה סוג הזוגיות שאתם יוצרים, מהן הסיבות לכך וכיצד ניתן לשנות את מצבכם.

אני דוגלת בתפירת "חליפה טיפולית" מתאימה לכל פונה.
יש שיגיעו לטיפול כשהם כבר נמצאים בתוך זוגיות ומתלבטים אם להישאר בה או לעזוב, יש המגיעים לאחר פרידה קשה ויש כאלה שאינם נמצאים בזוגיות.
הטיפול יכול להתמקד בנושא הזוגיות בלבד אך רוב הפונים מעדיפים לתת לעיתים מקום גם לתימות נוספות בחייהם לדוגמה: התלבטויות סביב קריירה, מעבר דירה, יחסים עם קרובי משפחה וחברים, ADHD, אובדנים, הורות,האופציה החד-הורית, החיים לאחר גרושין, משמעות החיים.
יש שיעדיפו לא לצאת לדייטים כלל במהלך הטיפול (גם זו אפשרות) ויש שיתנו לטיפול ללוות אותם בדרך ובמהלך בניית קשר או קשרים זוגיים חדשים. במקרה כזה נוכל להגיע לתובנות ביחס לאופי של בני הזוג החדשים שתפגשו, לחשוב ביחד האם הם מתאימים לכם, לנתח סיטואציות ותחושות שונות שעולות במסגרת הזוגיות החדשה ולספק ליווי ותמיכה רגשית עד להשגת זוגיות יציבה ומאושרת. בקרוב אצלכם

No comments:

Post a Comment